خنده بازار 2


برای همیشه

دل نوشته های قلبه شکسته من

دختره 11 سالشه تو پروفایلش نوشته:

سیگار میکشم بخاطر جدایی از تو .. !!!

 

کاری باری ندارین من رفتم خود کشی بای !!!  :|

بدترین بلایی که سر یه پسر میتونین بیارین :...تو دانشگاه دره کلاسشو بزنی

  به استاد بگی  با فلانی کار دارم ...میگه چیکارش داری ...

میگی: مامانش براش لقمه آورده... خخخخخخخخخخخخخ

 

میگن تو تاکسی که نشستین خودتونو بچسبونین

به در که اگه خانومی تو ماشین هست راحت باشه و از این حرفـا

امروز تو تاکسی این عمل رو اجرایی کردم ولی خب از بس چسبیدم

به در یهو در باز شد منم مجبور شدم دختره رو بگیرم نیفتم بیرون

بیچاره از ترس بغلم کرده بود هی میگفت سالمـــــــــی؟

چیزیت نشد کــــــــــــــــــه؟

تازه میخواست تنفس مصنوعی هم بده بهم:)

+ البته من اینو تجربه نکردم راحت میشینم تو تاکسی چون دخترم پسرا خودشونو جمع و جور کنن =))

وقتی بچه ای به دنیا میاد همه جمع می شن می گن: چه مامانیه! خنده هاش مامانیه، لباساش مامانیه و... اما از بابایی خبری نیست.کی یاد بابایی می افتن؟ وقتی پوشک بچه رو باز می کنن، می گن:ای بابا!چه قدر .......! :)))

ما دهه 70 و 60 ها نباید با هم بجنگیم باید یه فکری به حال این هیولاهای ده 80 بکنیم

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







Power By: LoxBlog.Com